sämst uppdate, i knooow

lördag: Åkte in till Hudik, för att hälsa på Abbe och träffa alla goa stalltjejer! Gick med Michelle och Emelie när de skrittade ut i skogen :) sen hade vi fodring kl halv åtta, men var i stallet till typ halv nio, sen åkte jag och Michelle hem och fräscha till oss, sen cykla vi till Emelie och hon följde med oss på donken. Sen cykla vi runt ute, as mysigt! Jag och Michelle var halv tolv typ, sen sov hon hos mig, myspys!
söndag: Michelle väckte mig och vi drog till stallet, fick som sagt rida Abbe lite<3 Sen knäppte jag kort när Michelle och Emelie red, de bytte hästar, hihi! Sen cyklade jag hem och duschade, sen åkte vi till mammas kusin, som fyllde år, jag var med Ivan, Julia & Gustaav! ♥ Sen vidare till orbaden *suck* VILL HEEEM IGEN <3
Master och Michelle ♥
Emelie och Fabian ♥
Fabian
världens bästa ponny♥
oredigerad bild på Julia, 5 år för ett tag sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0