äntligen äntligen äntligen ♥

Äntligen fick jag rida lite på min bebis! Frågade Agnes (hon som hyr honom) när jag ändå var i hudik, på stallet för att hälsa på honom, om jag fick rida några varv på honom. Och det fick jag!
Han var inte speciellt stel eller så, lätt i handen och framåt! Dock när jag skulle sitta upp snurrade han runt mig hela tiden, men jag väntade och till slut stog han still! Sen när jag skrittade fram bara tjurade han ihop och bara stannade och la man på skänkeln backade han bara. Men då sa jag till honom bara så skärpte han sig sen. Märker han att man inte är bestämd tar han chansen, bus!
Under den lilla tid jag red honom gick det SUPER i alla fall, mitt lilla hjärta, lääängar efter att rida honom 5 dagar i veckan igen <3
we are the champions, my friend
we keep on fighting to the end♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0