hata rubriker!

På lördag åker vi äntligen hem. Idag åkte i alla fall Michelle hem :(:(
Idag har jag fotat lite och så, mamma och jag åkte och fikade tidigare på kvällen. Har inte gjort så mycket alls, finns inget att skriva när man inte är hos hästen.. Men i helgen ska jag ha hand om Abbe, wiiie! :D <3 sen om typ 1 och en halv vecka börjar fodret, då har jag honom 5 dagar i veckan igen!
saknar gulleponnyn nå galet mycket,<3
kommer lite bilder från idag och igår, men bara några. För internet är så segt här!
jordgubbar - ordedigerat
hela gänget - hos michelle
alltid kul å bada mitt i natten, eller ja, ända tills man fick reda på att det var kräftor där....
Igår red jag & Michelle Stig med Nicole och Power. Bjuder på en bild får ni fler imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är de en ny hjälm eller en annans????=)

2011-08-04 @ 12:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0